Tuesday, March 1, 2011

'A Picture Speaks More Than a Thousand Words'


Saya mencari sahabat...dan saya telah menemuinya...



Tetapi sayang,saya tidak bijak menjaga hatinya...


saya cuba menjadi yang terbaik...



Ya Allah,Engkau peliharalah perhubungan kami ini...



Agar apa yang terjadi,menjadi pengajaran di kemudian NaNti..



Ya Allah,kami berukhuwah keranaMu Ya Allah...




Agar kami sentiasa beringat2 utk mendekatiMu dan menjauhi laranganMu...

Buat temanku di sana..
andai aku pernah membuat hatimu luka berdarah,
andai aku pernah membuat hatimu resah gelisah,
kerana di atas kegagalanku
dalam memelihara persahabatan ini,
berilah sedikit ruang dan peluang
untuk hatimu memaafkan aku..
kerana aku tidak mampu menjadi yang terbaik utkmu..
Dan ketahuilah,
bahawa aku juga insan biasa
yang mempunyai hati dan perasaan
utk memaafkan dan memohon maaf...
Mungkin salah aku juga
dalam mentafsir intan dan kaca
salah aku juga
terlalu mengagungkan seorang teman
sehinggakan aku terlalu kecewa
kerana tidak diberi ruang dan peluang
utk mengembalikannya seperti dulu..
Maafkanku TEMAN...

No comments: